JAK WYRÓWNAĆ KOLORYT SKÓRY I CO NA NIEGO WPŁYWA

JAK WYRÓWNAĆ KOLORYT SKÓRY I CO NA NIEGO WPŁYWA

Jak wyrównać koloryt skóry i co na niego wpływa

Gdyby nierówny ton skóry był tylko skutkiem nieudanego opalania, kosmetycy z całego świata mogliby spać spokojniej, ale to tylko jeden z wielu powodów. Zanim zaczniesz „ratować” cerę, sprawdź, czy niektóre z poniższych twierdzeń nie dotyczą Ciebie:

– Często śpię mniej niż 7 godzin dziennie.

– Piję więcej niż dwie filiżanki kawy (lub dowolne inne napoje zawierające kofeinę, w tym colę i energetyki) dziennie.

– Nie przestrzegać diety, jem kiedy mam czas, i to co zdążę. Nieraz nie mam czasu.

– Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam na świeżym powietrze.

– Nie mogę zmusić się do wypicia 1,5 – 2 litrów wody dziennie.

– Palę i (lub) piję alkohol częściej niż raz w tygodniu.

– Mam choroby żołądkowo-jelitowe.

Jeśli odpowiedziałeś „tak” chociaż na jeden punkt wyżej, to z rozwagą powinnaś spróbować go poprawić. Niektóre sytuacje można kontrolować poprzez zwiększone nawilżanie skóry (na przykład palenie papierosów) lub maski (niewystarczający czas snu), ale niektóre momenty po prostu wymagają zmiany. Skóra powie „dziękuję” wystarczająco szybko, nie tylko swoim tonem.

Odcień skóry jest bardzo ściśle związany z obiegiem i nawilżaniem. Z peelingiem, ponieważ pigment może być po prostu złuszczony. Szary odcień skóry jest po prostu źle odtłuszczoną skórą. Nawilżanie nie pozwala skórze wyschnąć i przerosnąć zrogowaciałą warstwą (ponownie szarą). Zimą skóra robi to stale, ponieważ powietrze staje się suche zarówno na ulicy z powodu mrozu, jak i w pomieszczeniu z powodu ogrzewania i klimatyzacji.

Lśnienie skóry również zależy od dostarczania tlenu. Pomogą w tym aktywność fizyczna i spacer na świeżym powietrzu. Jak spacery są dostępne tylko w weekendy, to fitness jest też dobrą opcją. Ale jak nie masz czasu nawet na fitness, to będziesz musiała dopomóć skórze dobrą pielęgnacja. Wśród kosmetyków Shiawasedo i Summus zaopatrzenie skóry w tlen poprawiają rozjaśniające serum oraz maski Summus.

Nawet jeśli nie możesz „teraz” przejść na właściwe odżywianie i spożywać obiad w konkretnych godzinach, to przynajmniej trzeba wyeliminować z diety te produkty, które pogarszają stan i odcień skóry. Są to wszelkie kiełbasy i parówki, produkty konserwowe, margaryna i majonez, dania ostre i smażone, wszelkie napoje gazowane (ale szczególnie słodkie), kawa, napoje alkoholowe.

Trzeba pić wodę. Jak przypominasz sobie o tym zazwyczaj tylko wieczorem, po prostu trzymaj na stole butelkę wody lub herbaty ziołowej. Jak chcesz się napić, to musisz to zrobić, w żadnym wypadku nie możesz bagatelizować tej potrzeby- to natychmiast wpływa na stan skóry, przy czym uzupełnić ten brak wilgoci będziesz już mogła tylko pielęgnacją „zewnętrzną” skóry.

LEAVE A COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *